9. REKLAMACIJE I POVRAT SREDSTAVA

9.1. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada Trgovac isporuči originalno zapakiran paket na Kupčeva vrata i kada Kupac preuzme robu uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrđuje da je roba uredno isporučena.

9.2 U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu kupca koju je isti naznačio , Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave ili narudžbe.

9.3.Ako vam se naručeni predmet iz bilo kojeg razloga ne sviđa i želite ga vratiti možete to učiniti na način da ispunite obrazac za jednostrani raskid ugovora .
Proizvod mora biti vraćen nenošen i neoštećen sa svim pripadajućim privjesnicama i u orginalnom pakiranju na adresu Nebo modna kuća d.o.o., Rudolfa Kolaka 12, 10000 Zagreb, Hrvatska.
Prodavatelj nije odgovoran u slučaju gubitka , krađe ili oštećenja pošiljke.

Rok za jednostrani raskid Kupoprodajnog ugovora iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ukoliko Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, Trgovac će izvršiti povrat novca koji je Trgovac zaprimio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Trgovac zaprimio odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim u slučaj da je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Trgovac ponudio, povrat novca biti će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, Kupac ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Trgovac može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena. Potvrdu o primitku obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit će mo vam elektroničkom poštom.

9.4. Za sve artikle vrijedi zakonski propisani rok za reklamaciju. Dogodi li se unutar tog roka da je artikl, primjerice, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, Trgovac ne odgovara za nastala oštećenja. U protivnom artikl Kupac može vratiti te isti može biti zamijenjen za isti ili slični novi artikl, isti se može popraviti o trošku Trgovca te se može ostvariti popust ili povrat uplaćenog iznosa, kao što je navedeno u prethodnom članku. Molimo Vas da nam se najprije s opisom i/ili fotografijama oštećenja javite na nebo@nebo.hr, s naznakom “Reklamacija” te ćemo onda pristupiti rješavanju povrata oštećenog artikla i reklamacije. Nakon primitka povrata, Sukladno čl. 8. Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac može svoje pisane prigovore poslati elektronskom poštom na: nebo@nebo.hr. Na sve primjedbe i prigovore Kupac će odgovorit će u roku od 8 dana.Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajnom manipulacijom u transport/ dostavom ne oštete. U slučaju da je pošiljka oštećena u transport , takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo kupca da nas u tom slučaju kontaktira kako bi smo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.